2012/10/22

Do you come from a land down under?

Tänään on jääätävän kylmä, 20 astetta! Oon kyl aina jos on joku 25 villasukat, pitkäthousut ja huppari pääl sisällä. Hahah! 
Edellis sunnuntaina oltii ajelemas mönkijöillä Chrisin kaa. Heaps of fun!! Tykkäsin niin ku mentiin lujaa, ja ku pyysin sain itekki koittaa. Se ei sit mennykkää nii hienosti, oltiin siin kohtaa hiekkadyyneil ja enhä mä tajunnu et jos ajaa täysil ja tekee tiukan käännökse ei se nii vaa käännykkää. Eli ei mitää vakavaa onneks sattunu, mut ois siihen voinu kuollakki jos ois ollu huonoo tuurii matkas. No mä idiootti tein sen viel uudellee -.- mut en nii pahasti. Nojoo, jatkettiin sit loppumatka rantaaa pitkin Chrisin kyydissä.
Viime viikolla ei tapahtunu oikeen mitään jännää, katoin leffoi ja salkkarei, pyöräilin keskustaa ja oli kyl vähän eri ku oon tottunu et pyöräl hurauttaa keskustaa sellaset 10min mut tohon matkaan meni ainaki 1,5h ja pyörä  oli kaikelisäks surkee, en saanu jalkoi suoraks ollenkaa. Mitäs muuta, uinu ja nukkkunu. Viime perjantaina tuli kuitenkin taas toimintaa kun meil oli Karinin sedän 60's juhlat, ja aikamoiset juhlat oliki. Ne oli sellases lados, ja ulkopuolel oli nuotio jonka äärel itse asias olin koska oli tosi kylmä. Pukukoodi poikkes muutenkin ehkä normaalista juhlapuvuista kun oli tarkotus pukee lämmintä ja mukavaa. Ni mullaki oli sit vaan farkut ja huppari, ei ollu kovi juhlava fiilis :D Ruuat oli hyvii, tosin syötii kertakäyttöastioist (!!??) ja kun oli nukkumaamenoaika pystytettii teltta ja swagit. Ja perhe sanos että nää oli tosi tyypilliset aussijuhlat, et en tiiä tarkotti tyypilliset maalaisil vai onks jossai Perhissäki tälläst?
Lauantaina vietettii sit poikien iltaa host isän ja veljen kaa, herkuteltii nachoilla, juotii kaljaa ja katottii joku moottoripyörä leffa :D No pelattiin me vähän monopolyyki..
Sunnuntaina eli eilen osallistuin mun rotaryklubin Radio Auction-tapahtumaan joka osottautu tosi kivaks. Tein erilaisii juttuja siellä, puhelimeen en halunnut mennä mut kaikennäköstä muuta. Olin siel koko päivän mut ei tuntunu yhtää nii pitkältä ajalta, paljon hyvää ruokaa ja kaikki rotarit on niin mukavia.
Myöhemmin tänään ois korispeli mut en voi pelaa näide kynsie takii. Joo tiiän, oon luuseri :D Mut meen siis kattomaan sitä pelii ja tehää ehkä Allyn kaa jotai. Ainiin, en tiiä oonko kertonu mut vaihdan siis niille torstaina. Jeejeeee
Anteeks kuvia on taas vähän vähänlaisesti mut unohdin kameran kotiin noihin juhlii...









4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hienet maisemat tuolla rannalla - varmaan aivan mahtavaa ajaa siellä! Kadekadekade :)

Anni kirjoitti...

"Lauantaina vietettii sit poikien iltaa host isän ja veljen kaa, herkuteltii nachoilla, juotii kaljaa ja katottii joku moottoripyörä leffa..."

WHAAAT??? Nätisti siellä muruseni!

Ella kirjoitti...

Ei se mun idea ollu :D Ja jooo, en mielestäni tääl nyt hirveesti riehu..

Anonyymi kirjoitti...

Tee videopostaus joskus!!