2012/09/28

holidays

Loma alko siis epävirallisesti jo viime torstaina ton leirin takii. Täl viikol en oo saanu ihmeempii aikaseks, kaikki on koulus paitsi mä :D Tuntuu väkisinki vähä lintsarilt... Keskiviikkona poistuin rakennuksest kaupungille. Postitin Jooan synttäripaketin, kävin kirjastossa ja syötii lounas ulkosalla. Illalla oli rotarikokous, joka olikin kiva koska sain kuulla et mul järjestetää scuba-divingi lisäks myö erilaisii surffausjuttui, vesihiihtoo ja golffii loman aikan jos vaan oon kiinnostunu :) Kirjastossa odotti muute kans yllätys, siel oli suomenkieliste kirjoje valikoima! Okei oon ehkä vähä luuseri ku niitähä sit lainasin, ja vaan yhe enkunkielise. Mut vaiks puhumine onki luontevaa ja helppoo ei sanavarasto nyt iha huipussaa viel oo ni on mielekkäämpää lukee suomeks toistaseks.
kävin laittaa noi eile <3 love it
 


Lauantaina mennään ehkä rannal koulukavereide kans ja sunnuntain lähen ajelee Perthii kohti, oon siellä varmaan ens viiko :)

5 kommenttia:

Anni kirjoitti...

Lomakynnet :)

Anonyymi kirjoitti...

Järjestääks Rotaryt siis noita juttuja sun kesälomallasi? Tosi kivalta kuulostaa!!

Ella kirjoitti...

Joo tai siis mun klubissa sattuu olee jäsenii jotka on osallisina noihi toimintoihi ni pääsen sitä kautta:)

Anonyymi kirjoitti...

Hei vähä kiva ku pääset kokeilee tota kaikkee!:)) mäki nii haluisin johonki lämpöön ku tääl on alkanu tulla jo nii viileet! :/ ja onks siel samanhintast laittaa tollasii kynsii ku suomes? t.ida <3

Ella kirjoitti...

Jep oon kyl yks onnekas :D täälki on tänää aika vilpone joku 25. 80 audii makso eli emt, joku 70-75e ehkä. Pitäis kestää 2-3vk mikä on just hyvä ku koulus kielletyt. Jos haluut, voit hakee sen boksi meilt mis on uv-lamppu + kaikki systeemit ida :) mut sun pitää tilaa kynsii lisää ne taitaa olla loppu