2012/08/02

headline

Nonii tässä illallista odotelles voin tehä pikaise postaukse mun päivistä täällä. Oon ollu vasta reilu viikon mut olitte kyselly perheestä, koulusta, arjesta.. En viitti laittaa kuvii kodist enkä perheest toistaseks, tai pitää kysyy niilt jos saan laittaa mut eli tässä perheessä on äiti (Karin), isä (Mark), 15v poika (Grant), 17v poika (Cameron) ja 18v tyttö (Penelope). Kaks viimestä ei tosin oo kuvoissa tällä hetkellä eli ollaan kaksistaan Grantin kanssa. Tykkään tästä perheestä iha älyttömästi! <3 Nää vanhemmat on niin sydämellisiä ja mukavia, tuntuu et oisin aina tuntenu ne vaiks oon ollu vast reilu viikon. Haluu viedä mua kaikkii paikkoihi ja pitää huole et kaikki on kunnos :) Grant on myös tosi kiva, pelaa futsit (huom aussifutist) ja oonki ollu nyt joka sen treeneis potkimas palloo ja moikkaa sen kaverei. Tää talo on perus aussi talo eli flat. Tääl on ihan muutama talo vaa jos on enemmä ku yks kerros ja arkkitehtuuri on muutenki tosi erilaist ku suomes. Mut tää piha on sairaa iso, mut niin sen täytyy ollakki et hevoset, kanat ja koirat mahtuu. Tosiaan host mom harrastaa hevosia ja näillä on kaks joilla mäkin oon, viimeks tänää, päässy ratsastelee. Ainut miinus on et tä on aika kaukaa keskustast et mun täytyy aina järkkää kyyti jos haluun mennä jonnekki.
Koulu tökkii jo nyt :D Ihmiset on tosi mukavia, olin ihan turhaa stressannu ekaa päivää. Oon samoilla tunneilla 96 kaa koska oon year 11 mut välkällä aika usein hengailen oman ikästeni kans. Mikä on tyhmää tiedetää, koska niil on enää 8 viikkoo kouluu jäljel ja jos en ystävysty noide 96 kans jään iha yksi. Koulu rytmi on niin että aamulla 8.30 on home groupin kanssa kokous, sit 2 ainet, recess, 2 ainet, lounch break, 2 ainet ja kotiin. Osalla tunneista on tylsää, varsinki jos ei ymmärrä mitään kuten human bio:s. Opettajat on kuitenki tosi nuoria (30-40v) lähes kaikki ja koulurakennus on kiva. Koulupuvut on pakolliset, mut jos on liikkaa, saa laittaa sport uniformi jos haluun. Hiukset pitää olla kiinni, mut kyl ihan meikkaan joka päivä ja käytän korui :) Vaihtareitte suhtee ollaa aika rentoi.
Koulun jälkee ja viime viikol mul on aina ollu jotain, tehään aika paljo kaikkee tän perheen kans. Et ei oo kyl aika käyny pitkäks! En oo viel päässy tutustuu keskustan elämää syvemmi, mut main road on siinä ranna vieres ja siel kaikki tapahtuma on. Ja koska oon aika kiireinen (ja laiska) en oo hirveesti nähny koulun etee vaivaa toistaseks viel..
Oon kokenu tääl jo nyt ihan hirveesti kaikkee ja alotinki kirjottaa päiväkirjaa ni muistan vähä mitä oon tehny! En pistä mitää yksittäisii juttui tähän nyt ku menee muute nii kaua.
Tiedoksenne muute et suomi kuullostaa kuulemma italialt ja kaikki on koulus aina ihan haltioissaa jos kirjotan jotai suomeks ku se näyttää nii siistilt xD Ja ku puhun enkkuu kuullostan amerikkalaiselt.
Huomenna on eka netball game, saa nähä miten menee ku oon ollu yhis harkois enkä ees tajuu niit sääntöi kunnol. Mut se puku on makee, näytän iha cheerleaderilt.






Pahoittelen kuvasaldoo, lupaan viel joskus laittaa oikee kunnol kuvia :-)
Ja kertokaas muute millasii postauksii haluutte?!  En oikee tiiä mitä tänne kirjottaisi ja mitä jätän pois

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Just hyvä et saat meikkii käyttää yms :) !

Voisit kertoo mitä kaikkee teet siel päivittäi ja laittaa tosi paljo kuvii!!

Anonyymi kirjoitti...

toi koulupukuhan on ihan ok! Ei ees paha!! Laita vaan lisää kuvia ja kerro ihan arjesta esim. ootko saanut kavereita muuten kun kouluvälkillä yms. Ja onks aussipojat söpöjä? :)

Sofia kirjoitti...

hahahahhahah hieno koulupuku ooks käyttäny jo hattuu?:DD mut kuulostaaa tosi kivalle toi perhe ja kaikkee :)) tuntuu kyll et olisitte enenmmäky sen 2 viikkoo siel ollu... :o

Ella kirjoitti...

Okei kiitoos :) aussipojat on upeit, harmi vaa ettei niit oo pahemmi mun kouluu eksyny..
soffe: juujuu hattu ainaku paistaa :D oon kyl muutaman kerran jo väitelly opettajie kans hatun tarpeellisuudesta ja välil aina huijjaan et en omista jos on joku vieras opettaja joka tulee valittaa

Anonyymi kirjoitti...

kiva blogi mut vielä kivampi olis jos voisit päivittää vähän useammin :))

Anonyymi kirjoitti...

Hei,
Mitä tää sun vaihtovuotes suunnilleen maksaa? (:
Oon ehkä menos ens vuotena australiaan rotareiden kaa ja ois kivä vähä tietää et mitä se kustantaa (:

Anonyymi kirjoitti...

F