2012/06/10

new information

Reilut 5 viikkoa lähtöpäivään... Valehtelisin jos väittäisin ettei jännitä yhtään :D Tänään sain kuitenkin uutta infoa, tällä kertaa host perheistä. 1. perheessä on samanikäinen poika joka nyt on vaihdossa Sveitsissä. Niil on myös oma hevonen joka on iha mahtavaa koska oon haaveillu pääseväni ratsastamaan Ausseissa. Oon pienempänä siis ratsastanut mut lopetin. 2. perheessä on samanikäinen tyttö joka on puolestaan lähtevä vaihtari. Kuulemma samassa koulussa ku mä sit ja varmaan pian ottaakin Facessa yhteyttä. 3. perheessä ei ole lapsia, mutta talo sijaitsee ihan merenrannalla eli en nyt pistä pahaksenikaan :D Jos nää nyt pysyy näin niin uskomaton tuuri kyllä kävi kun on noita samanikäisiä. Oon aina halunnut samanikäisen siskon/veljen ja tässä niitä nyt ois kumpaakin lajia. Sori hehkutus, mut oon vaa todella innoissani :D Jos kumpikin vielä vaihtareita niin ymmärtää varmaan ihan täysin mun fiilikset.
Seuraavina viikkoina olis tarkotus tehä pinssejä, ostaa matkalaukku ja alkaa suunnittelee miten helkutissa pakkaan vuodeks yhteen laukkuun. Keksin kivan idean noihi pinsseihi ni lupaan ottaa kuvia sitten niistä.
Nyt siivomaan ja sit nukkumaa, menin viime yönä about kuudelta aamulta nukkumaan.. hhee..


5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

siistiii:) kaunis olet :))!!!

Sofia kirjoitti...

Oi ihanaa !!! :)) noi kaikki kuullostaa tosi kivoil perheil !! kiva toi rantakämppä :D

Anonyymi kirjoitti...

Kuulostaapa ihanalta! Kadekadekade...
Ja oot tosi ruskee tossa yhdessä kuvassa!! Mist se on?

Anonyymi kirjoitti...

ooi ku kivaa!! :o :)) ja vähä nättejä kuvia;)
t. ida <3

Ella kirjoitti...

Kiitti kaikille :)) Toi kuva on veneeltä, en muista kyllä mist saaresta mut ahvenanmaalta luulisin!